background
15.03.2020

Case: i-LEVEL ICT Solutions

Cases4 min
Case: i-LEVEL ICT Solutions

Beheersbare en betaalbare omgevingen én personalisatie

Kwaliteit, betrouwbaar, betrokken en ontwikkeling zijn de kernwaarden die centraal staan bij ICT-dienstverlener i-LEVEL en het zakelijke glasvezelinitiatief Ookfiber. Kernwaarden waarin Sewan zich helemaal kan vinden. Niet verwonderlijk dus dat de samenwerking tussen beide bedrijven, die hemelsbreed zo’n vijf kilometer van elkaar gevestigd zijn, uitstekend verloopt. Directeur Gertjan van Doormalen: “Niet dat we deur bij elkaar platlopen hoor!”

Advies en hoogwaardige oplossingen

Mocht het eens nodig zijn – bijvoorbeeld als er wat hardware opgehaald moet worden – dan kan de korte fysieke afstand handig zijn. Maar verder verloopt de samenwerking tussen Sewan en i-LEVEL net als bij de andere partners hoofdzakelijk telefonisch en online. “Wel zo efficiënt,” zegt Gertjan, die zich in het dagelijks leven bezighoudt met de aansturing van i-LEVEL en Ookfiber, relaties bezoekt, de markt bijhoudt en continu op zoek is naar nieuwe mogelijkheden en producten voor de toekomst. “Als full-service dienstverlener werken wij voor een diversiteit aan MKB-bedrijven, die we voorzien van advies en hoogwaardige oplossingen.”

Standaardisatie en personaliseren

“Door standaardisering houden we de omgevingen van onze klanten beheersbaar en betaalbaar. Daarnaast personaliseren we ook omgevingen, hierin zijn we heel flexibel. Zo krijgen onze relaties altijd de IT-omgeving die optimaal bij ze past. We implementeren en beheren systemen waarbij de eindgebruiker centraal staat. Sinds 2015 zijn we partner van Sewan en nemen we naar volle tevredenheid hosted Swyx, 3CX en diverse soorten verbindingen af. In Sewan hebben we een flexibele en toegankelijke partner gevonden die met ons meedenkt. Het klikte meteen! Onze mensen werken dagelijks met de Pulse partner portal. Daarnaast verloopt ook de persoonlijke communicatie met de Orderdesk en Servicedesk prettig.”

Over i-LEVEL

i-LEVEL bestaat sinds 2003 en heeft inmiddels zo’n 25 medewerkers in dienst. Vanuit haar kernwaarden loopt i-LEVEL voorop ten aanzien van de continu veranderende markt. Door een persoonlijke band op te bouwen met relaties is het in staat proactief mee te denken in bedrijfsprocessen en strategische keuzes. ICT speelt daarbij een steeds grotere rol omdat het door de gehele organisatie is verweven. i-LEVEL wil dat haar relaties zich volledig kunnen richten op hun kernactiviteiten, waarbij i-LEVEL als strategische partner adviseert en ondersteunt in het optimaliseren van de ICT-omgeving.

background

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe artikelen, blogs en podcasts van Sewan?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Onderwerpen artikelsCases

Resources

Gelinkte resources

background

Case: S-IP

Cases4 min
background

Case: Drie-O

Cases4 min
background

Case: NVBIT

Cases4 min
background

Case: Green XS

Cases4 min