background
04.03.2025

Case: Jépé IT

Cases4 min
Case: Jépé IT

De beste ICT-oplossingen voor eindklanten

JéPé IT is een managed service provider gevestigd in Goes met klanten door heel Zeeland. Sinds de oprichting eind jaren negentig heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een betrouwbare ICT-partner voor de zorg en het mkb. Het team van JéPé IT onderscheidt zich door heldere communicatie, duidelijke afspraken en een open houding naar de klant. De focus ligt niet op de grootste zijn, maar op de beste ICT-oplossingen leveren voor klanten. Sinds 2019 werkt JéPé IT samen met Sewan op het gebied van telefonie en connectiviteit.

Dezelfde normen en waarden

JéPé IT werd in 2019 benaderd door Sewan, toen nog onder de naam Pocos. “Wij waren op zoek naar een telefonieoplossing en een leverancier die niet alleen producten levert, maar vooral ook met ons meedenkt,” vertelt Jean-Paul de Pundert, founder en CEO van JéPé IT. “We maakten kennis met diverse VoIP-platformen en Sewan liet ons een demo-omgeving zien, waardoor we snel overtuigd waren van de mogelijkheden. Naast VoIP-telefonie werken we ook samen op het gebied van glasvezel- en VDSL-verbindingen. Het feit dat Sewan geen grote bureaucratische organisatie is, sprak ons erg aan. We zijn zelf ook een compact bedrijf en we merken dat een samenwerking met een gelijkgestemde organisatie gewoon prettiger werkt. We delen dezelfde normen, waarden en manier van zakendoen.”

Flexibel en efficiënt samenwerken

Eén van de belangrijkste voordelen die JéPé IT ervaart in de samenwerking met Sewan is het gebruik van de portal Pulse. “Veel leveranciers zeggen een portal te hebben, maar in de praktijk loop je daar tegen beperkingen aan. Bij Sewan werkt het echt goed: alles is in één omgeving te vinden en bestellingen worden daadwerkelijk automatisch uitgerold. Dit maakt het voor ons een stuk efficiënter om diensten te leveren aan onze klanten,” vertelt Jean-Paul.

Ook het onderlinge contact tussen JéPé IT en Sewan verloopt soepel. “Onze accountmanager Arne komt elke twee tot drie maanden langs en is altijd beschikbaar voor vragen. Daarnaast hebben mijn collega’s contact met de supportafdeling voor eventuele storingen of aanpassingen. De support van Sewan is snel, deskundig en vriendelijk. Gelukkig zijn er weinig storingen, maar als er iets is, wordt het snel opgelost.”

De beste oplossing voor de klant

JéPé IT gebruikt de naam Sewan niet actief in de communicatie met eindklanten. “Dat voegt eigenlijk niks toe,” legt Jean-Paul uit. “Onze klanten kopen geen specifieke merken of producten, ze kopen een oplossing voor hun ICT-uitdaging. Als ICT-dienstverlener kijken wij naar het probleem en kiezen we de beste oplossing. Dat kan ook betekenen dat we gedurende de looptijd van een contract wisselen van oplossing als dit beter aansluit bij de behoeften van de klant. Zo flexibel staan wij erin en Sewan gelukkig ook. Wij waarderen dat Sewan net zo transparant en flexibel is als wij. Wij willen altijd de beste oplossing voor klanten en dat is ook wat Sewan wil. Dat is voor ons van grote waarde.”

Toekomstgerichte samenwerking

De samenwerking tussen JéPé IT en Sewan blijft zich verder ontwikkelen. “Wij kijken met vertrouwen naar de toekomst met Sewan als betrouwbare partner en leverancier van telefonie- en connectiviteitsoplossingen. Zij begrijpen onze werkwijze en ondersteunen ons op de juiste manier. Zolang ze die persoonlijke en flexibele aanpak vasthouden, blijven wij zeker partner van Sewan,” sluit Jean-Paul af.

 

Over JéPé IT

JéPé IT is een managed service provider gevestigd in Goes en actief in heel Zeeland. Het bedrijf biedt onder andere clouddiensten, ICT-security, ICT-consultancy en cloudoplossingen via Microsoft Azure en Microsoft365. Met een klantgerichte aanpak en een focus op kwaliteit, bedient JéPé IT ruim 350 zakelijke klanten met maximaal 250 werkplekken.

Wij kijken met vertrouwen naar de toekomst met Sewan als betrouwbare partner en leverancier van telefonie- en connectiviteitsoplossingen

background

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe artikelen, blogs en podcasts van Sewan?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Onderwerpen artikelsCases

Resources

Gelinkte resources

background

Case: Veerman ICT

Cases4 min
background

Case: 123AUTOMATISERING

Cases4 min
background

Case: S-IP

Cases4 min
background

Case: Drie-O

Cases4 min