background
13.07.2020

Case: Levix

Cases4 min
Case: Levix

Samen optrekken om klanten zo goed mogelijk te bedienen

Levix is een bijzonder ICT-bedrijf, dat zich in de regio Noordoost Brabant richt op zowel zakelijke klanten als consumenten. Een combinatie die niet zo heel vaak voorkomt, maar voor deze Brabantse onderneming uiterst succesvol is. Algemeen directeur Gert-Jan Vis: “Full service is waar wij in geloven; het bieden van passende ICT-oplossingen of het nu gaat om een pc voor de studerende kinderen thuis of automatiseringsoplossingen voor een heel kantoor of bedrijf.”

Meer dan een leverancier

Levix levert een breed scala aan diensten en oplossingen op het gebied van hard- en software, data en verbindingen. Centraal staan interne automatisering, internet, online back-up, Microsoft 365, telefonie en overige cloudoplossingen. Gert-Jan: “Sinds 2017 zijn wij partner van Pocos en nemen we internetlijnen, glasvezel en telefonie via Xelion af. Ook VDSL nemen we af en bieden we aan onder ons eigen label Levix VDSL. Destijds hebben we gekozen voor Pocos vanwege het kennisniveau en de mentaliteit van het bedrijf. Pocos is een partner die naast ons staat om samen altijd een goede oplossing te bieden aan onze klanten. Ze zijn dus meer dan alleen een leverancier.”

Communiceren via de portal

Voor de communicatie met Pocos en voor het vergaren van informatie maakt Levix veelvuldig gebruik van de partner portal Pulse. Alleen als het echt nodig is wordt er gebeld met de helpdesk. Gert-Jan: “Werken met de portal is voor ons heel efficiënt. We weten onze weg er prima in te vinden en gebruiken Pulse met name voor postcodechecks, het aanvragen van lijnen en telefonie en voor trouble-shooting.”

Over Levix

Sinds 1999 levert en ontwikkelt Levix Business ICT-oplossingen voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Levix voorziet ieder type klant van een perfecte totaaloplossing op het gebied van hard- en software, diensten en services. De consumentenmarkt bedient Levix met drie winkels en een Experience Center. De computershops hebben een uitgebreid assortiment en een eigen technische dienst voor onderhoud en reparatie. Bij Levix werken circa 35 mensen in vaste dienst en 15 parttimers.

"Samen optrekken om klanten zo goed mogelijk te bedienen"

background

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe artikelen, blogs en podcasts van Sewan?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Onderwerpen artikelsCases

Resources

Gelinkte resources

background

Case: S-IP

Cases4 min
background

Case: Drie-O

Cases4 min
background

Case: NVBIT

Cases4 min
background

Case: Green XS

Cases4 min