Een nieuwe dimensie in klantrelaties
Van kleine bedrijven tot grote groepen, klantrelaties moeten worden onderhouden... en met de juiste tools wordt dat steeds eenvoudiger!
Kant-en-klaar
Universele behoefte
Meer dan ooit gebruiken mensen de telefoon om te communiceren met een klantenservice. Het is dus essentieel om de beste tools te gebruiken om hun positieve ervaring te verbeteren en elk verzoek eenvoudig af te handelen.
Flexibiliteit
Onze oplossingen Easy Voice, Xelion en 3CX zijn ontworpen om te worden aangepast aan elk type infrastructuur. Ze worden plug & play ingezet en kunnen dus onmiddellijk gebruikt worden om een nieuwe dimensie te geven aan klantenrelaties. Voor zeer kleine teams, grote callcenters of bedrijven met variabele werktijden, onze telefonie oplossingen in combinatie met de verschillende add ons zoals Red cactus, passen zich aan alle bestaande toepassingen aan.
Personalisatie
Wie flexibiliteit zegt, zegt ook personalisatie. Elke boomstructuur, elke oproepdoorschakeling, elk tijdslot kan met enkele klikken en in real-time worden aangepast. Onze teams van experts staan klaar om je training en ondersteuning te bieden bij het aanbieden van onze klantrelatie oplossingen.